Following on the book 'The Silver Ones - do's & don'ts for 50+ marketing' (published by Pelckmans Pro - 2018), Filip Lemaitre went for a coffee, armed with a camera and a microphone, where he and his host had a good conversation about a topic from his book. View the vlogs of The Silver Ones on Tour 2018 here.
#1Met Dirk Schyvinck, auteur van ‘Wat als we 100 worden? (uitg. Houtekiet 2018) heb ik het in deze vlog over longevity en de uitdagingen en de kansen voor de samenleving.
#2 Jean-Luc Lamote, toen net 50 geworden, vertelt hoe hij naar deze nieuwe levensfase kijkt.
#3 In deze vlog vertelt Luc Vermeersch, gepassioneerd ondernemer en brouwer over hoe hij liever naar talent dan naar leeftijd kijkt bij zijn medewerkers.
#4 Fons Leroy, afgevaardigd bestuurder VDAB. Buigt vooroordelen over 50+ op de werkvloer om in voordelen
#5 Mimi Lamote, CEO Mayerline. ‘Het gaat over stijl, niet over leeftijd.’
#6 Bart De Smet, CEO Ageas. ‘De financiële & mentale impact van langer leven.’
#7 Piet Verhoeve, CEO Hangar K. ’50+ biedt innovatiekansen.’
#8 Nicolas Moerman, medeoprichter Nestor. ‘Flex-jobs voor 50+.’